2013. július 19., péntek

Új blogdesign

Sziasztok.!
Mint láthatjátok új témája lett az egész blognak,nekem erről a rózsaszín-barna dologról valahogy az eprescsoki jut eszembe,úgyhogy így neveztem el.:DNéhány résznél még rá fér az alakítás de mivel még csak most kezdtem ezt az egész blog dolgot ezért majd szépen lassan fejlődök.A kép(a címe alapján) valamelyik
Vocaloid tagot ábrázolja,hát én nem nagyon értek hozzá,szóval megnevezni nem tudom.Remélem tetszik ez a kezdetleges téma,majd javítok még rajta és Inkával megbeszéltük,hogy váltogatni fogjuk(elég gyakran)szóval nemsokára megint új kinézetet dobok össze az oldalnak.;)
Ha már új design,megváltoztatom a képemet is,mert nagy guglizások meg tumblrezések közepette rábukkantam erre a képre,ami nagyon tetszik,úgyhogy itt is van:


~Saku-chan.♥

1 megjegyzés:

  1. A fejléc képe a K-on-ból van, asszem a második vagy talán a harmadik ending

    VálaszTörlés