2013. július 15., hétfő

SakuraNoYume avagy az új társszerki

Teljes név:
SakuraNoYume
Becézés:
Saku-chan
Érdeklődési kör:
Mostanában lekorlátozódtam az animékre,de amúgy néha mangát is olvasok.
Bemutatkozás:Konnichiwa minasan.!

Amit tudnotok kellene szerény személyemről,hogy már 2-3 éve vagyok tagja az animék/mangák világának.Talán az egész úgy kezdődött,hogy kiskoromban valahogy leragadtam az Animaxon,bár ha jól emlékszem akkor még nem ez volt a neve,de van egy másik elképzelésem is mégpedig,hogy éppen  a szomszéd srácok fiókjaiban turkáltam(jujj,de rossz vagyok.xdd),mikor rábukkantam egy pár szinkronizált Inuyasha dvd-re.Szépen el is kezdtem őket nézni,még ott helyben,mikor azt vettem észre,hogy nem bírok leállni.Mivel ezt a szomszéd is észrevette(mivel este 10-ig náluk voltam),inkább kölcsönadta a dvd-ket,hogy otthon nézhessem tovább.Nem kellett neki egy hét sem,bedaráltam az egészet.:DD Valahogy így kezdődött az egész Otaku-ságom,ha nevezhetem így magam.:)) A félreértés elkerülése végett mi így a kis szerkeztői csapat(Inka,Sophie,Én)nem ilyen full fangirl-ök vagyunk akik kb.láttak két (SZINKRONIZÁLT)animét és akkor már hűű de nagy animések.NEM.Mi azért már nem most kezdtük ezt az egészet és nekünk(mármint nekem mert nem tudom,hogy a többiek,hogy vannak vele) elég sokat segített az h ott voltunk egymásnak és megdumálhattuk,egy új rész tartalmát reggel becsengetés előtt,amit másnap este 10-ig vártunk,hogy kirakják AA-ra.xddÖsszegezve csak annyi,hogy mi nekünk ez is nagyon sokat számított,hogy ne legyünk ilyenek akik miatt elítélik az ÁTLAG emberek az animéseket és kritizálnak úgy,hogy még egyetlen részt sem láttak.Jajj,de nagyon eltértem itt a témától,szóval vissza hozzám.Az oldalon szerintem azokról az animékről fogok írni amit éppen nézek,mert szeretném,hogy minél többen megismerjétek őket.Lehet néha csak úgy leírom  vicces pillanatokat,de lehet valamikor ez átcsúszik kritikába,nem tudom még.Sok mindent fogok,csinálni azt megígérem.Bocsi ezért a hosszú szövegért.A kapcsolatot AA-n keresztül vagy itt emailben is felvehetitek velem,én nyitott vagyok szóval bárkivel elcsevegek,ha úgy van.:))
http://animeaddicts.hu/user.php?userpage.90515

Remélem nem volt annyira unalmas,végig olvasni ezt.xddTovábbi jó szórakozást az oldalon!!:))
Még így a végére egy kép saját magamról:

               



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése