2013. július 31., szerda

Fashion

Sziasztok.!
Mivel már rég volt bejegyzés és jelenleg itthon tartózkodom,gondoltam kicsit aktivizálom magam,mert nagyon boldoggá tesz mikor látom,hogy ha van új bejegyzés akkor naponta kb. 50 oldalmegtekintéssel büszkélkedhetünk,ami lehet,hogy valaki szerint jelentéktelen szám,de szerintem ez nagyon,nagyon jó ahhoz képest,hogy még csak most kezdtük.
Ez a bejegyzés kicsit off lesz mert nem annyira anime/manga cucc,ezt a cikket kicsit a saját világomra formálom,mert én nagyon szeretem a divatot és az animéket is úgyhogy,kicsit összemixeltem,remélem nektek is tetszeni fog.(:

Először ezzel a nagyon cuki otthoni szettel kezdeném,azért imádom ezt a képet mert mikor otthon vagyok vagy otthon érzem magam akkor önmagamat adom és visszatérek kislányos énemhez.A rózsaszín mánia és a cica fülek a kapucnin,haláli.*-*Nem felejtem el megemlíteni a masnikat,fodrokat,csipkéket amik még bájosabbá teszik a kinézetét,ennek az alapból ari lánynak.(:Valahogy mindig így képzeltem el magam szakítás után,egy vödör fagyival pizsiben,mamuszban ahogy zenét hallgatok vagy kapcsolgatom a tv-t és sírok a szerelmes filmeken,de hála Istennek még nem tapasztaltam meg ilyen szinten a szakítás utáni pillanatokat.:DBefejezésként pedig kell nekem egy olyan bögre!!:OO

Na otthonról,térjünk át rögtön az utcai illetve a randizós stílusra.;)
Az első kis nyári ruhát imádom,főleg ezekkel az etno mintákkal(szerelmes vagyok az etno cuccokba)és a farmermellénnyel ami most megint divatba jött,annyira jól van összeállítva ez a szett mert a fiús vonalakat,nagyon jól ellensúlyozza ez a csini kis nyári ruci.
Második kép,másik nagy szerelmem,ceruzaszoknya.*-*Ez az a szabás ami,szerintem minden nőnek jól áll,akinek vékonyka lába van annak a ráfeszülős is jöhet aki kicsit husibb annak egyértelműen a bő fazon ajánlatos.:DNagyon előnyös mert kihangsúlyozza a vékony derekat.
A következő öt képről nincs nagyon mondandóm,a virágminta még mindig menő,bár inkább a nagyobbak és a színesek vagy még inkább a trópusi,jungel hatás.
A 2.sor harmadik leányzóját,csak hátulról vehetjük szemügyre,de gondolom ez hangsúlyozza a lényeget,a szexi hátvillantást.A szoknya jó,bár még mindig nem értem a bő-t bő-vel párosítást.A kalap is elmegy,bár ízlések és pofonok,én nem venném fel.
Utolsó kettő egyértelműen randiszett,bár igazából mindegyik nagyon elegáns.:)Tetszik a feketeharisnyás megoldás.Ez a rózsaszín nekem kicsit nagymamás és valakinek a kordbársony blézere jut eszembe ami nagyon nagyon tré.:DD Inkább babarózsaszín,minden lánynak jó ha akad a szekrényében egy ilyen színű ruhadarab mert nagyon nőies tud lenni.(:
Utolsónál a blézer tetszik a kockás ruhát inkább fekete-fehérre csináltam volna,nem kék-fehérre,így is jó bár nekem kicsit asztalterítő érzés.

1.kép
Annyira jó,nagyon tetszik az új divat.Villantsunk bokát stílus.Tornacipővel vagy szandival/saruval is nagyon jól néz ki,attól függ,hogy melyik kategóriát képviseljük a nőciset vagy a sportosat.Nagyon praktikus,mert azért a nyári napokon is becsúszik néha egy kis tavaszi hőmérséklet és ilyenkor nagyon jó a felhajtott farmernaci.
2.kép
A rövidnadrágos overallnak is nehéz ellenállni,de igazából nem is akarok.:DD Nagyon praktikus,mikor reggel nincs kedved variálni a szekrényed előtt,hogy mit mivel vegyél fel.Persze itt is nagyon sokat segítenek a kiegészítők,de magában is tökéletes.Nagyon kényelmes viselet,még biciklizni is el lehet benne menni,anélkül,hogy végig izgulnánk az utat,hogy mikor villantunk bugyit,mint például a szoknya esetében.(:
3.kép
Áhh...cukii.Kislányos mégis elegáns,utcára nem venném fel,mert nem vagyok egy ilyen divatdiktátor,de ha az lennék tuti ilyen fura cuccokat hordanék.:DD
4.kép
A félvállas pulcsi még mindig nagyon jól mutat,ez a pöttyös-masnis dolog is nagyon cuki,de a nadrágot nem tudom mire vélni.Mert nincs bajom a térdnacikkal vagy térd alá érő nacikkal de ez a szakadt fazon inkább rövidnadrágban néz ki jól.:))
5.kép
Nyári csizma a szerelmem,de mint mondtam nem merném felvenni utcára pedig már többször szemeztem vele a boltokban.A ballon kabát nagyon jó,én is be akartam szerezni egyet,de valahogy nem az én stílusom,a színe is nagyon tetszik feldobja a ruhatárat.A zöld pöttyös miniszoknya egy nagy kérdőjelet idézett bennem,valaki magyarázza meg,hogy az,hogy lett ott.:DD

Mondtam én,hogy nincs problémám a térd alatti nacikkal,mert ez nagyon jól néz ki,főleg ezzel az eget/tejútrendszert idéző pólóval,ha észrevettétek még rojtok is vannak.*-*

Még van egy pár ilyen képem és ötletem,ez csak egy próba bejegyzés,hogy mennyire tetszik ez nektek,olvasóknak,mert ha nem annyira bejövős akkor nem folytatom,de ha pozítív a visszajelzés akkor formálom kicsit tovább az oldalt a személyiségemre.Bocsi,hogy sok a szöveg és,hogy off a cikk,de remélem azért nem haragszotok.(:



~Saku-chan.♥










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése