2013. július 19., péntek

Kedvenc op/ed by:Saku-chan.♥


Sziasztok.!
Megint új bejegyzés,amiben összegyűjtöttem azokat az openingeket/endingeket amik nagy nyomot hagytak bennem.;)


Hát igen,mivel mással kezdeném,mint a Fairy Tail első openingjével ami annyira hozzám nőtt,hogy mai napig boldogság járja át a szívem,ha meghallom.:') /ez így kicsit nyálas,de akkor is így van/

Ezen kívül imádom még a 3,7,8,9.openingeket is.:D



Utánuk jöjjön a 2 Gosick ending,amit szintén nagyon szeretek és az anime is nagyon cukira sikerült,egyik kedvencem mert van benne szerelem és nyomozás.:33



Azta mindenit mennyit hallgattam ezt a számot.Nagyon imádom,ilyen szomorú és sírós.Mikor rossz kedvem volt rengetegszer hallgattam meg.Az anime története is nagyon elgondolkodtató.Érdekes ez egy kivétel a szinkronosok közül,mert általában azok elég rosszak.


Magáért beszél.;) Ao no Exorcist openingje az egyik legjobb.Most,hogy meghallgattam a számot kedvem támadt újra megnézni az animét.:DD

Na ez az amit tényleg imádok,az egész sorozatot,nem tudom miért de nagyon kedvenc.Annyira lelkesedve néztem a részeket,annyira  élveztem,hogy el nem lehet mondani.Úgyhogy ha időm engedi biztos belekezdek mégegyszer.AAA...de annyira jóó.*-*♥


Hopp,még egy szinkronos ami nem lett elszúrva.A zene fantörpikusan tökéletes(már nem tudom milyen szinonímáit használjam a jó-nak.:DD).A történet is jó,bár emlékeim szerint(már jó régen néztem) még akartam folytatást mert bejött a sorozat.;)

Ezt a sorit Inkával néztük még régebben.A történet(ha jól emlékszem) nem nagyon tetszett,de az opening nagyon illik az anime témájához és a zene misztikussága(vagy hogy mondjam) is tetszetős.:))Érdemes meghallgatni az endingjét is.:DD

Kis cuki anime,de úgy rémlik,hogy untatott és biztos,hogy van valami igazságalapja mert nem kezdtem bele a második évadba,de erre a számra még most emlékszem ez nagyon el lett találva.:33


Hát szerintem elég ha annyit mondok,hogy kívűlről tudom a szövegét a dalnak(nulla japán tudással,néhol kicsit halandzsázva) és miközben néztem a sorozatot többször visszatekertem,hogy meghallgassam,úgyhogy ez magáért beszél.Az anime első felét imádtam aztán volt ugye az a világváltás és ott hagytam egy nagy szünetet,de végülis rávettem magam és tetszett a vége is.:DD


Btoom!Igen,igen egy nagyon jó anime,érdekes történet.A zene is hatalmas,úgyhogy ajánlom nektek is bár csak akkor ha nem zavar,hogy vannak benne véres dolgok,esetleg leszakadt kezek,lábak.:D



Mindekettő évadhoz,olyan megnyugtató zenét tudtak összedobni,hogy csak néztem.Mikor elindítom,nem birom egyszerűen leállítani.Olyan relaxálós és a csajnak is nagyon szép hangja van.Persze ez csak az én véleményem.:))

Huu de nosztalgikus,imádtam ezt az animét.A zene is olyan bájos.*-*Cukiság tengerben fürdök.:))
Egyik legjobb love sztori.:♥♥

Keep it secret emotion...
Úgy vagyok vele mint a Phi Brain-nel,egyszerűen imádom,minden részt izgalommal vártam és élveztem a részeket,egyetlen pillanata sem untatott,egyik legjobb anime.A zene fantasztikus,csodás...a szöveg nagyon passzol a sztorihoz.A srác hangja nagyon érdekes de többszöri hallgatás után megszoktam.:))




 Ami még az openingnél is jobb,az a Psycho Pass ending.Az előzőt is szét dicsértem úgyhogy képzeljétek el ezt kétszeresen annyira imádom.:))


Jajj,egyre jobbak jönnek,már nem tudom hogy hogy istenítsem ezeket a számokat jobban...de végülis mit vártam,ez a lista a kedvenceimből áll úgyhogy csak isteníteni tudom ezeket.Szóval a sorozat az egyik szerelmem,mindenképp nézzétek meg.!♥

A listát nem is zárhatja más,mint a Guilty  Crown 2 openingje,amit mindenki imád,köztük én is:



Am ez az egész lista ötlet úgy jött,hogy éppen hallgattam a Free! openingjét ami egyébként nagyon-nagyon tetszik,először azt akartam,hogy a nyári szezonos animék legjobb openingjeit válogatom össze,de végülis ez lett,úgyhogy a Free! openingje is megérdemli itt a helyet:
  

Ha hasonló az ízlésetek akkor nézzétek meg az egész listámat,csak addicts-es felhasználóval tudjátok megnyitni a  linket:


Köszönöm,ha végig olvastátok/hallgattátok a listámat.!:))

~Saku-chan.♥






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése