2013. július 20., szombat

Cartoon VS. Anime

A legtöbb ember akit ismerek utálja az animéket, vagy nem tudja hogy mi az. Az egyik osztálytársam például azért utálja mert a barátai is utálják és ezért úgy érzi neki is utálnia kell, hogy beilleszkedjen. Ilyen egy szokásos eset.
  Sokak szerint a III. Világháború az animések és a nem animések között fog kitörni. Mi ezzel egyet értünk és már el is képzeltük:

          Nem animések:                                                                                       Animések:

Fogjátok a gépfegyvereket!                                                                        Ninják előre!
Tankok előre!                                                                                            Hívjátok a felderítő osztagot!
Tüzelj!!                                                                                      Bankai!!!

És ha ez nem elég:
 

   Viszont eltértünk az eredeti témától!  Kezdjünk neki:


Sok ember nézi a rajzfilmeket. Én személy szerint nem nagyon szeretem őket, főleg a rajzolásuk miatt. gondolom sok animés van ezzel így. De gondoljatok bele abba hogy mi lenne ha animeként futnának! Kezdjük is el:

A kedvencem az Adventur Time. Ennek nem annyira rossz a rendes rajzolása de azért még is:

Cartoon:

Anime:





Határozottan, ellentmondást nem tűrően jobb az utóbbi!

South Park:

Cartoon:


Anime:




Szintén az utóbbi. Sokkal cukibb.
Micimackó:

Cartoon:


Anime:



Igazából ez az a mese ami mindkettőben jól néz ki. De mivel kiskorom nagy kedvence ezért a cartoonra szavazok.

Donald kacsa:

Cartoon:


Anime:


Lehet,hogy csak elfogult vagyok,de egyértelműen anime verzió a jobb.Igaz,hogy csak pár részt láttam a meséből(annyira nem fogott meg,hogy részről-részre nézzem,meg a hangja is idegesítő egy idő után) és azért gondolom így.

The Three Caballeros:

Cartoon:

 

Anime:


Sokkal jobban néznek ki pasiként.*-*Őszintén szólva ebből  egy részt sem láttam és  kacsa verzióban nem is kezdenék bele,de mondjuk animében már sokkal inkább.:D

Mickey egér:

Cartoon:


Anime:


Egyebek:


Annyire cuki(k).♥ Ebből is csak egy pár részt láttam,de ezt akkor is szeretem.:DMinden verzióban tökéletes.;)

Ennyi elég egyenlőre,ha találunk még jó képeket mindenképp lesz folytatás.!Köszi a figyelmet,a cikk első feléről,szerintem még lesz külön bejegyzés(animések vs.nem animések),mert erről az ellentétről sokat tudunk mondani/írni.:))

|†| Inka |†|


~Saku-chan.♥ 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése