2013. július 16., kedd

Date a Live - Randi egy életre

Cím: Date a live

Besorolás: anime, TV

Hossz: 12 rész

Kapcsolódó művek:
- Date a Live OVA (2013)
- Date a Strike MANGA (2012- )
Kulcsszavak:
iskolai élet, mecha, romantikus,
sci-fi, shouen, vígjáték, hárem

A Date A Live ( azaz Randi egy életere ) egy light novel alapján készült anime. Írója Kōshi Tachibana, illusztrátora Tsunako. Az anime adoptáció 2013 április 6-án indult és június 12-én ért véget. Várhatóan lesz még folytatása.
Történet:
Harminc évvel ezelőtt Kína és Mongólia határánál egy hatalmas- úgynevezett- térrengés ( egy űr ami mindent elpusztít maga körül) pusztította el Eurázsia központját, ami több millió halálesetet eredményezett. Hat hónappal az incidens után kissebb utórengések történtek szerte a bolygón, majd az elmúlt 25 évben nem volt több. de 5 évvel ez előtt megjelentek a Tenguushi nevű város környékén.
Napjainkban járunk ahol már az élet részét képezi a térrengés. A városokba búvó- és óvóhelyek vannak. Főhősünk Itsuka Shido, szokásos minden napját éli, a -kedvesnek nem mondható- kicsit szadista húgával. Aznap megígérte a hogy együtt ebédelnek, még akkor is ha egy térrengés jelenik meg. Nos ez így is történik. Mikos Shido az étterem felé tart bejelentik hogy térrengés közeleg. Őt nem érdekli és elindul megkeresni a húgát, a telefonjába beépített GPS-t követve. Viszont út közben megjelenik egy térrengés. Shido elesik és mikor föltápászkodik, a térrengés helyén egy gyönyörű lány áll kezében egy hatalmas – Sandayphon – kardal. Ezután az események felgyorsulnak. megjelenik az AST és megpróbálják megölni a lányt, de ő megmenekül. Majd megtudjuk hogy Shido testvére, Kotori ( aki mellesleg nem is az igazi testvére ) egy olyan szervezetnek a vezetője, ( Ratatoskr ) akik megpróbálják megmenteni a Lelkeket. Mint kiderül, el kell zárni az erejüket. És ez csak egyetlen módon érhető el... Igen ne is mondjátok... Ez a mód az, hogy elviszi a Lelkeket r randizni ( randizni! ), eléri hogy belé szeressenek és megcsókolja őket. Mikor ezt meghallottam... Én... Esküszöm, hogy elkezdtem gondolkozni az öngyilkosságon...

Szerény véleményem:
   Amikor belekezdtem  eléggé unalmas és sablonos volt. Van egy srác, akit minden lány akar stb. stb... De ahogy egyre több és több részt néztem meg , a történet egyre érdekesebb lett. Imádtam a szerelmi civakodásokat egy kicsit extrém módon, de Origamit néha ( mindig) felrúgtam volna.

Ami tettszett benne:
   Szerintem az egészben a legjobb azok a Lelkek ruhája. Szépen és ötletesen ki van dolgozva, ezért nagyon érdekes és különleges hangulatot ad az animének. A másik dolog ami tettszett az az a zene volt amikor feltűnt Efreet. Rendesen beleborzongtam, ami igen ritka és jó jel.

Kedvenc szereplőm:
  Kotori

Szereplők:
  Itsuka Shido:






  Tohka (Princess):





Yoshino (Hermit):





Kurumi ( Nightmare)




Origami:

Kotori ( Efreet):




A nyertes kép


Egy kis ízelítő a folytatásból:


Kaguya & Yuzuru Yamai ( Berserk)

Miku Izayoi ( Diva)



UI: Ez igen hosszúra sikerült de remélem tetszett.





|†|Nekochi |†|






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése