2013. július 15., hétfő

Nekochi - Fissített adatlap


  Teljes név: Nekochi Ai
   Becenév: Nekochi, Inka, Főnökasszony, Figyelsz te rám?!, Hagyá' má!!!, Nyugi Farkas csajszi
Már 3 éve vagyok az aniék és a mangák rabja.      
 Kedvenceim : Attack on Titan, Psycho-Pass, Fairy Tail, Bleach... Oh my God... Túl hosszú a lista...
http://animeaddicts.hu/encyclopedia.php?mylist.89631.anime.favourite
A sorrendet ne nézzétek, mert lusta vagyok alakítani.
Ezen kívül imádok olvasni és rajzolni.
  Mit nézel mostanában?

Nos, mostanában a Vámpírnaplókkal vagyok elfoglalva, viszont az animékből sincs hiány:
- Az első számú amit most nézek az a To aru Kagaku no Railgun S. Erről egyszerűen nem tudok mit mondani, aki kíváncsi az először megnézi az Index első két évadát és...Tudom, befogom.
- A második kedvenc a frissek közül a The Sunday without God.... Neeeee, miééért....
- Az elmaradhatatlam a Free!. Ezt akkor keztem el nézni mikor megjelent, de azóta...azóta mióta először levette a pólóját...én...én leállítottam és nem néztem tovább...
Ezt az oldalt azért készítettem mert... mert... nos igazán nem is tudom...
 - Aztán ott van a Gatchaman Crowds. Nincs különösebb érvem, de tettszik.
Többet nem is írok mert nagyon sok lenne.
  Miket olvasol mostanában?
Főleg Oneshot-okat, mert azokkal gyorsan végzek, de van pár hosszabb ami folyamatban van.
- Fairy Tail
- Bleach
- Horimiya
-Shingeki no Kyojin
-Junai Tokkou Taichou!
-Ookami ga Kuru! Gib Mir Sonne
-Reimei no Arcana
-Sukitte ii na yo
-Dengeki Daisy
- Stb, stb...
Most, hogy csatlakozott hozzám Saku-chan és Kuro-tan (LoL el sem hiszem hogy ezt megéltem... LoL) teljes a mi kis csipet csapatunk. Sok izgi dolgot fogunk csinálni és... Oppsz, megint túlzásba viszem... Na mindegy. Remélem tettszik az oldal!




|†| Nekochi |†|





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése