2013. július 24., szerda

Kuroi Konashimi

Ohayo, Minna-san! :D

  Én lennék az a bizonyos barát, akiről Inka drága beszélt. (Nagyon jól esett, hogy a tudtom nélkül bevontál, köszönöm, köszönöm. -.-) De mivel úgyis anime mániás és manga-kukac vagyok, (ezt a szót én találtam ki, szerintem csodás >.<) úgy gondoltam, miért ne? Így hát itt vagyok!!!
  Ő ugyan Sophienak hívott, de itt inkább Kuroi Konashimi leszek, azaz Inka beteg viccének hála "Kuro-tan".
Előre is bocsi a véres, perverz, beteges megjegyzéseimért, és a minden ok néküli idegbeteg sírós, ordibálós kitöréseimért... ^^"

Amellett egyébként, hogy majd a Ti idegeiteket nyúzom, nekem az lesz a dolgom alkalomadtán leordítsam/bepereljem/elássam/megegyem azokat, akik bármit lopni mernek az oldalról!



  Hogy miket szoktam nézni...: Sok mindent, fantasyt, iskolai élet, romantikus, sírós,  depis, véres, még az ecchit is elviselem, /mmm... Seikon no Qwaser :P/ és időnként belekukkantok olyan agyfacsaró baromságokba is, amiktől leolvad az IQ-m. Ezeken kívűl persze nem maradhatnak el, a "nagyok", a One Piece, a Bleach, Fairy Tail, Naruto és D.Gray-man, kis koromban még a Pokémont is néztem az apámmal együtt (most így visszagondolva nem tom hogy bírta ki o.O).


  És természetesen az a mostaniak sem maradhatnak ki:


- Attack on Titan *o* , ebből a mangát is olvasom ^^
- Free *q* istenemistenemistenem, hogy lehet valaki olyan szexi mint Nanase és Makoto? awwww....
- Gargantia :/ jó, jó, de nem az igazi
- Sunday without God *-*, gyönyörű a grafika :)
- Devil surviver -.-", ez komoly, telefonnal varázsolnak?!




NOÉ-SPOILER
Azonban én inkább mangás vagyok, azokból sokat olvasok, főleg Oneshotokat, mert azokra bőven van időm. Előre olvasom közben a Fairy Tail és a D.Gray-man mangát is, mert ugye mindkettő leállt. (a D.Gray-Manről csak annyit, hogy HŰŰŰŰHHHAA :D, nagyon durva :O)


Anime filmeket és OVA-kat is sokat nézek, ezen kívűl szinte minden kedvenc animés számomat kinyomtatom és megtanulom elzongorázni, több-kevesebb sikerrel. Eddig megvan az AnoHana endingje / :'( /, a D.Gray-Man-ből Allen / Tizennegyedik zongora-darabja, a Black Rock Shooter openingje, Narutoból a 'Sadness and Sorrow' és a Bleachből a 'Will of the hearth'.

Asszem nagyjából ez lennék én otaku szemmel nézve ^^


                                                                 * Kuro-tan *



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése