2013. július 18., csütörtök

Toradora! idézetek

Sziasztok.!
Mivel tegnap nem volt friss,gondoltam ma azért jó lenne már valami.Kutakodtam kicsit a laptopomon és megtaláltam,a Toradora!-s idézeteket amiket kiírtam még a sorozat nézése közben mert nagyon tetszettek.Sajnos csak a 15.résztől kezdtem el úgyhogy onnantól lesznek.:))
 

~A dolgok ahogy látod őket,nem mindig valóságosak.Milyen erősen kell próbálkoznom,hogy megérthessem  a nem látható igazságot?

~Meg akarod érteni,mert nem értheted őt,igaz?
  Meg szeretném érteni,mert kedvelem.
  Kinyújtod a kezeidet,így apránként közelebb kerülsz hozzá.

~A dolog,amit legjobban kívánsz...valami amit sosem kaphatsz meg.

~Te csak attól félsz,hogy megbántasz másokat vagy,hogy téged bántanak meg.

~Nem engedni,hogy hibázzon,megsérüljön vagy sírjon.Nézni,ahogy életed legfontosabb nőjét elviszi mellőled egy másik férfi.Nem tudni,hogy az az ember megvédi-e annyira,amennyire te.

~Kezdettől fogva hibát követsz el.Miért nem térsz magadhoz,mielőtt jobban megbántanak?El kéne felejtened mindent és csak túllépni rajta.

~Elvégre az akit nem értesz,te vagy magad.

~Mindenki tényleg boldognak látszik.A világ túlcsordul boldogsággal.Úgy érzem,része vagyok annak a boldogságnak.Jó akarok lenni.Része akarok lenni...

~...az Összetört Szívek Istenének áldása nem működik.A kívánságom nem vált valóra.Kérlek vedd el tőlem ezeket az érzéseket...Tégy erősebbé!Most nem vagyok jól...Nem számít mit teszek,nem akadályozhatom meg,hogy szeressem.

~Nagyon két-bal kezes vagyok,de a történtek után végre megértettem.Még ha ügyetlen is vagyok, még mindig lehetek komoly.Nem tudok nem gondolni erre...

~Számomra lehetetlen,hogy a jövőmön aggódjak.Mostanság én sem igazodom ki magamon.Én mindig,mindig  elutasítottam a mostani énem.Miért történik ez?Mit tegyek,hogy elkerüljem?Honnan tudjam,hogy később mihez akarok kezdeni,ha még azt sem tudom,hogy most mit szeretnék?

~Normális családba akartam születni,majd normális,jó lányként felnőni,találkozni egy sráccal és normális     barátokká válni.Ilyen normálisan akartam szerelembe esni...
   Mit értesz a normális alatt?Mi helyes és mi nem?Ki dönt ezek fölött?

~Néztem ahogy megbántják és átéreztem a fájdalmát.Úgy gondoltam,ha már megértem őt,akkor meg is akarom menteni,ha más nem tette vagy valami ilyesmi...Most felfogtam,hogy minden magától elrendeződik,ha én elmegyek.

~Azt szeretném,hogy megtaláld amit szeretnél csinálni és jó életet élj.

~Ha megbotlasz miközben egy folyosón rohansz lefelé,orrvérzést fogsz kapni.Ha az életben botlasz meg,sírni fogsz.

~Életetek során mind más ösvényre kerültök.Mindezek ellenére,ha eldöntitek,hogy maradtok ahol vagytok vagy visszafordultok,akkor is döntést kell hoznotok.

~Megpróbálom a legjobbat nyújtani.Még ha az ég olyan korom sötét,hogy semmit sem látni,lesz egy fénylő csillag valahol odakint.Ha egyre fényesebben világítok,biztosan jobb látványt nyújtok majd az embereknek.

~...az ég összeköt minket.Amíg fénylünk,nem számít milyen messze vagyunk,látni fogjuk egymást,miközben a legjobbat próbáljuk kihozni magunkból.

~Én sárkány vagyok,te pedig tigris.Ősidők óta a sárkány volt az egyetlen,aki egyenlő félként tudott küzdeni a tigrissel.Még ha most nem is vagy itt mellettem,átugrom a tér-idő határait és mindig melletted leszek.Ezek az érzések sosem fognak változni.

~Van valami ezen a világon,amit eddig senki sem látott.Valami gyengéd és nagyon édes.Talán ha képesek lennénk megpillantani,mindenki megküzdene érte.A világ épp ezért rejtette el előlünk.Habár egy nap úgyis valaki megtalálja.Aki megérdemli lesz az,aki megtalálja.

Remélem tetszett.!
~Saku-chan.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése