2013. augusztus 21., szerda

Szuperszexi szöszik by:Saku-chan.♥

Drága Olvasóink...
Már nagyon rég írtam és már az oldalon is elég rég volt bejegyzés,de most hirtelen eszembe jutott,hogy megmutatom nektek az eddig látott animéim leghelyesebb pasijaiból összeválogatott listát,ami nem sorrendben lesz,csak úgy össze-vissza mert nem tudok különbséget tenni köztük.:))Először úgy gondoltam megnézem mások véleményeit is,de rájöttem,hogy ez hülyeség mivel ahogy a szépség is,a helyesség is relatív.Szóval lehet,hogy ami nekem tetszik az nektek nem és ugyanez igaz fordítva is.Amúgy elég érdekes,mert ahogy belegondolok teljesen furcsa,hogy anime karakterekről is meg tudjuk állapítani,hogy helyesek-e,pedig teljesen különböznek az igazi hús-vér emberektől.o.O Na,de mindegy inkább nem kezdek el filozofálni,mert az nem illik hozzám meg alapból sem sülne ki belőle semmi jó...:DD Amit előre leszögeznék,hogy ez csak a saját véleményem és most csak így gyorsba dobtam össze és inkább a külsőségeket vettem figyelembe,mert ha a belsőt nézem akkor mindenkiben csak a jót fogom látni és akkor nézegethettétek volna a 60000 karakterből álló listám.;D Na de vágjunk is bele:

Amnesia...hát igen ez az anime sem a történetéről híres...na de lényegtelen,ha a srácok iszonyatosan aranyosak benne:

Az első Toma aki nagyon cukin néz ki és szőke,viszont a személyisége hát huu,nem is tudom leírni nektek spolier nélkül ebből a fos történetvezetésből kifolyólag.
Toma

Akkor most kitaláltam,hogy ide most csak szőkék kerülnek mert amúgy túl sok helyes srác lenne a listámon.;D

Arcana Famiglia-Libertá


Fairy Tail-Hibiki:


Guilty Crown-Daryl:







Hakkenden-Kaname:


Hakushaku to Yousei-Edgar




Inu x Boku SS-Miketsukami:





Kaichou wa Maid-sama-Usui:



Kimi ni Todoke 2-Kento:





Kuroko no Basket-Kise:



Medaka Box-Zenkichi:




Mondaiji-tachi ga Isekai Kara Kuru Sou Desu yo?-Izayoi:





Na akkor majd innen folytatom...;)
~Saku-chan.♥









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése