2013. augusztus 15., csütörtök

Nekochi kedvenc OP-jai és ED-jei.

  Fuh, de rég írtam... Na mindegy. Kedvet kaptam OP-ok és ED-k boncolgatásához, így íme a kedvnc OP-jaim és ED-jeim:

 RWBY OP

Egyszerűen magával ragad és végre egy angol szövegű OP. Emellett ajánlom a RWBY trailereket is.

 Attack On Titan OP 1-2




Ez volt az első dolog az életembe amitől kirázott a hideg. Jó értelemben, hisz annyira.... ÁHH... Nincs rá kifejezés...


Olyan mint ha egy film trailerjét nézném. Egyszerűen kiráz a hideg tőle, ami jót, nagyon jót jelent. Megmutat olyan dolgokat is amiket csak azok értenek akik olvasták a mangát.
SPOILER!
Reiner, Berthold, Ymir és Annie feje nagyon bevirít...



 Bleach OP 5

Imádom. Hangulatos és fülbemászó. Bár a full verzíót jobban szeretem.

  Free! ED


Egyszerűen olyan szexik!!!

Diabolik Lovers


Nos ide csak linkeket tudtam betenni mert nem engedte a videót. Az első a játék OP-ja a második az ősszel megjelenő anime trailerje. Egyszerűen mindegyik kell!!!! Kivéve a csajt...

FAIRY TAIL OP 1


A francba ezt sem engedi!!! De gondolom sokan ismerik ezt a siratós OP-ot... A régi szép idők..

PSYCHO-PASS OP 1-2





Magával ragadó, hangulathoz illő és kicsit elgondolkodtató. Imádom hallgatni  mert ekkor eszembe jut sok emlék.

Devil Survivor 2 The Animation

Imádok gondolkozni miközben ezt hallgatom... Olyan megnyugtató :D

Black★Rock Shooter OP

Sokat sírtam erre... Hát igen...

Uta no Prince-sama maji love 2000% ED 


ÁHHHHH... 
Megjegyzés az olvasóknak: Nekochi jelenleg is agyhalott a cuki pasiktóll és isteníti mind a Free! mind az UtaPri rajzolóit és kitalálóit.


Bár ez nem anime OP vagy ED de szentem egy otakunak ismernie kell:


Nekochi






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése